Emissió en directe: MeetUp: Tecnologies disruptives: computació quàntica

La sessió va comptar amb la participació d'Engisoft Cloud i Entaglement Partners.
Dimecres, 25/09/2019

Sota el títol “Tecnologies disruptives. Computació quàntica”, TICAnoia amb Tech&Drinks van celebrar una xerrada d'aproximació l'estat present i l'horitzó de futur de la tecnologia quàntica que ja es defineix com a una revolució tecnològica que ho canviarà tot.

La sessió s'alinea amb els objectius de divulgació TIC de l'associació per apropar, informar a professionals, empreses, estudiants i la ciutadania en general les noves tecnologies.

En la primera part de la jornada en Dario Castañé d'Engisoft Cloud va fer una aproximació al  concepte de “tecnologies disruptives” com a tecnologies que provoquen una ruptura significativa en la manera de fer les coses com ho van ser en el seu moment el vehicle, l'ordinador o l'smartphone i ara la computació quàntica sobre la que molts països i grans empreses ja hi estan treballant i invertint grans recursos.

Durant la segona part l'Alfonso Rubio-Manzanares soci cofundador de Entaglement Partners i President de Barcelonaqbit-bqb, va exposar conceptes sobre la computació quàntica i de com afectarà a les empreses i la societat en general.

 

Segueix TICAnoia a:
Facebook  Flickr  Instagam  Linkedin  Telegram  Twitter  Youtube